Pojištění nahodilého poškození včetně odcizení

Přesto, že se o své věci pečlivě staráte, nikdy nevíte, kdy se vám můžou při nahodilém pádu rozbít, namočit se nebo vám je někdo ukradne.  Právě Pojištění nahodilého poškození a odcizení vám pomáhá kompenzovat škody v případě nenadálých situací.


 

 

 

Představte si situaci, že jste si pořídili nový mobilní telefon, notebook nebo kameru. Tyto výrobky v sobě zpravidla kombinují nejnovější technologie a umí spoustu zábavných i praktických věcí. Také to ale nejsou spotřebiče jako kávovar nebo digestoř, které zůstávají v pohodlí domova. Právě naopak - velmi často je přenášíme z místa na místo a tím je vystavujeme riziku odcizení nebo poškození.

I přes snahu co nejlépe předcházet poškození nebo krádeži věcí, se může stát, že dojde k situaci, kdy vám například mobilní telefon omylem vypadne z kapsy při dobíhání na tramvaj a rozbije se. Právě pro tyto situace jsme pro vás připravili doplňkovou službu Pojištění nahodilého poškození - tu si můžete pořídit, současně se zakoupením nového produktu, až na dva roky. To platí pro všechny vybrané věci včetně mobilních telefonů a tabletů, kamer, notebooků, fotoaparátu a mnohých dalších.

 

A CO KRÁDEŽ NEBO LOUPEŽ?

Společně s Pojištěním nahodilého poškození si můžete sjednat také Pojištění proti odcizení. Pokud se stane, že vám telefon nebo notebook někdo ukradne, pojistné plnění následně spočívá v poskytnutí nové náhradní věci, poukázce na nákup nové věci nebo ve vyplacení časové ceny věci. Jen myslete na to, že je nutné doložit doklad od Policie ČR.

 

NA CO LZE POJIŠTĚNÍ UPLATNIT A JAKÉ ZÁSADY MUSÍM DODRŽOVAT?

Pojištění nahodilého poškození věci lze uplatnit při nefunkčnosti věci, která byla způsobena neočekávanou vnější příčinou, která vás v daný okamžik překvapila, a to i přesto, že se chováte ke svým věcem zodpovědně, pečlivě a máte obecnou představu o tom, že některá místa či okolnosti jsou náchylnější pro vznik škody. 

Oceníte tedy pojištění a pojistné plnění vám vyplatíme tehdy, pokud např.:

  • Telefonujete, srazí vás nepozorný kolemjdoucí a telefon vám vypadne z ruky a poničí se tak, že jej nelze použít.
  • Utrhne se vám ucho od kabelky, kabelka spadne a pádem se poničí v ní uložené věci.
  • Kolega v práci vám nešťastnou náhodou polije telefon, který máte na stole.
  • Zakopnete o vystouplou dlažební kostku a vypadne vám z kapsy foťák.

Ale pojištění vám nepomůže a pojistné plnění vám nevyplatíme tehdy, pokud např.:

  • Chcete mít telefon u sebe i ve chvíli, když si jdete zaplavat nebo máte zálibu ve čtení elektronické knížky ve vaně.
  • Mobilní telefon je jen poškrábaný, ale jinak funguje v pořádku.
  • Necháte věc bez dozoru na zemi a věc vám rozkouše pes.
  • Telefon se vám rozbije, ale nevyužijete k opravě smluvní servis pojišťovny.
  • Věc vám je odcizena, když usnete v tramvaji.

Chováte–li se tedy ke svým věcem obezřetně, nikoliv nedbale, je sjednání pojištění dobrý nápad.

Úplné znění pojistných podmínek včetně znění výluk naleznete níže ve znění platném k datu vzniku pojištění.

 

DALŠÍ VÝHODY POJIŠTĚNÍ

  • Pojistné plnění formou opravy až dvakrát v průběhu dvou let při zvolení dvouleté varianty.
  • K pojistné události může dojít kdekoli na území České republiky.

 

ZÁKLADNÍ INFORMACE O POJIŠTĚNÍ


POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ

Spoluúčast
500 Kč (u věci do 9 999 Kč s DPH) nebo 1 000 Kč (u věci od 10 000 Kč s DPH)

Délka pojištění
12 nebo 24 měsíců

Časová cena produktu
kupní cena mínus 3 % z této ceny za každý započatý měsíc užívání

 

PŘÍKLAD

Pokud věc nelze opravit, případně je cena opravy vyšší než časová cena, získáte za něj částku, která odpovídá jeho časové ceně ponížené o spoluúčast nebo totožnou náhradní věc Koupili jste mobil za 9 900 Kč, po devíti měsících je jeho časová cena po odečtení spoluúčasti 6 727 Kč (3% = 297 Kč x 9 = 2 673 Kč, 9 900 - 2 673 = 7 227 Kč, 7 227 - 500 = 6 727 Kč).

 

V případě vyplacení pojistného plnění, s výjimkou opravy, přechází vlastnické právo k poškozené nebo odcizené věci na pojistitele.

 

Postihla vás nehoda a pojištěný výrobek nefunguje? Stali jste se obětí krádeže? V takovém případě se stačí telefonicky (234 240 440) obrátit na BNP Paribas Cardif Pojišťovnu. Ta je poskytovatelem Pojištění nahodilého poškození a s vyřízením veškerých formalit vám pomůže a poradí.

 

Rámcové pojistné smlouvy k Pojištění nahodilého poškození:
 

Detailní informace k Pojištění Nahodilého poškození včetně krádeže [PDF] - platné od 01.06.2017

Archív

Podmínky platné od 18.04.2016

Podmínky platné od 19.11.2015

Podmínky platné od 01.03.2015

www.obchody24.cz, infolinka 800 200 999
 
 
800 200 999
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Nákup na splátky CETELEMNákup na splátky HomeCreditVisaVisa ElectronMasterCardMaestroPayU

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.